Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2019 23:03 - НА ЕДИН ПРИЯТЕЛ
Автор: blogvayvof Категория: Поезия   
Прочетен: 742 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

                  ВЕЧНО

 

   И тази година, тъй както в предишни,

   на същото място оставяш букет.

   Разбира се думите там са излишни,

   каквото да кажеш не чуваш ответ.

 

   А после присядаш с приятели стари

   на чаша в кварталното ваше кръчме,

   с очи преминаваш по всички другари,

   додето във празното погледът спре.

 

   На мястото негово никой не сяда

   и чаша за него самотно стои,

   Дали пък не смята, че ние сме в ада,

   затуй отминава и гледа встрани.

 

   Макар да го чакате тука напразно,

   че той си замина и вече отвъд е,

   ще пазите мястото винаги празно

   и чашата пълна със вино ще бъде.

 

  Пък знаеш ли... може би...гарда не сдавай.

  Ще дойде последен, тъй както преди,

  ще кимне учтиво с глава: - Извинявай,

  и горе проблеми, там друг се вреди.


  image
        художник Калин Николов



Тагове:   вечно,


Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. shtaparov - Много красив и трогателен стих- ...
30.03.2019 23:09
Много красив и трогателен стих- напомни ми за баща ми (светла му памет!)...
цитирай
2. blogvayvof - напомни ми за баща ми...
30.03.2019 23:21
shtaparov написа:
Много красив и трогателен стих- напомни ми за баща ми (светла му памет!)...


Да, светла му памет... стиховете помагат да не забравяме...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blogvayvof
Категория: Поезия
Прочетен: 177951
Постинги: 102
Коментари: 171
Гласове: 2268