Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2019 15:54 - ПРОЗРЕНИЯ
Автор: blogvayvof Категория: Поезия   
Прочетен: 858 Коментари: 6 Гласове:
9

Последна промяна: 30.04.2019 15:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 



                  АНТИ-ДАРВИН

          (прозрения  на вилата)

 

          Край!

          Намразих трудовия първи май.

          Вече имам аргументи здрави,

          че трудът

          човека на маймуна прави.

 

          Имам си мотика,

          но не сме си никаква прилика.

          Повече със нея

          аз не искам да живея,

          даже ще му дам пари,

          ако с някого изневери.


          image       




Гласувай:
9


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. emelika - Но след тази изневяра
01.05.2019 14:51
вкусен плод ще бяга.
цитирай
2. blogvayvof - Но след таз изневяра
01.05.2019 17:23
emelika написа:
вкусен плод ще бяга.


Поставяте дилема
кой от вариантите да взема -
мършав интелект,
или маймунския субект.
цитирай
3. emelika - Единият на другият не пречи
01.05.2019 18:46
Надграждат се взаимно - царски интелект в атлетичния субект.
цитирай
4. blogvayvof - Единият на другият не пречи
01.05.2019 19:24
emelika написа:
Надграждат се взаимно - царски интелект в атлетичния субект.


Не знам... може да е вярно.
Но ми напомня на една моя епиграма:

Защо ти е главата,
щом като с краката
се мотаеш по земята.
А защо ти са краката
щом като с главата
все витаеш в небесата.
Вай Воф
цитирай
5. donchevav - О, да, и аз съм стигала, да кажа не...
02.05.2019 11:35
О, да, и аз съм стигала, да кажа нескромно, до такива прозрения! Нещо повече, предложих на една ромка, която просеше на портата нещо за ядене - да й платя 10 лв. за подобна изневяра:))) И знаеш ли какво ми отговори мургавата? "Как та не е грях, ма, како, неделя е, свят ден, аз такова нещо не слагам на душата си да работя!" Че беше неделя, неделя беше, но аз други свободни дни нямах - нали и на работа ката ден ходя, и къща въртя, и деца гледам - през ум не ми беше минавало, че е грях да си прекопая градината в неделя.
Та - за изневярата - с две ръце гласувам, ама няма кой да ги пожелае нашите стари мотики:))))))
Благодаря за удоволствието, за усмивката, за съзвучието в мислите! Поздрави, Вай Воф! Успешен и весел месец май!
цитирай
6. blogvayvof - О, да, и аз съм стигала, да кажа не...
02.05.2019 13:48
donchevav написа:
О, да, и аз съм стигала, да кажа нескромно, до такива прозрения! Нещо повече, предложих на една ромка, която просеше на портата нещо за ядене - да й платя 10 лв. за подобна изневяра:))) И знаеш ли какво ми отговори мургавата? "Как та не е грях, ма, како, неделя е, свят ден, аз такова нещо не слагам на душата си да работя!" Че беше неделя, неделя беше, но аз други свободни дни нямах - нали и на работа ката ден ходя, и къща въртя, и деца гледам - през ум не ми беше минавало, че е грях да си прекопая градината в неделя.
Та - за изневярата - с две ръце гласувам, ама няма кой да ги пожелае нашите стари мотики:))))))
Благодаря за удоволствието, за усмивката, за съзвучието в мислите! Поздрави, Вай Воф! Успешен и весел месец май!


Радвам се за единомислието.
А случаят с циганката е интересен. Може да се тълкува по различни начини,
да се направят обобщения и изводи и да се напише разказ в стихове.
На мен такива случаи ми харесват, нали предпочитам да пиша за другите,
а не за себе си.
Радвам се, че си почувствала иронията и сатиричното в стихотворението.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blogvayvof
Категория: Поезия
Прочетен: 176863
Постинги: 101
Коментари: 171
Гласове: 2265