Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2019 14:22 - ОТШЕЛНИК
Автор: blogvayvof Категория: Поезия   
Прочетен: 542 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



             ОТШЕЛНИК

 

            Той винаги стои зад прозорец затворен

            и дори не поглежда навън –

            оттатък светът е така бутафорен,

            че той предпочита живот илюзорен,

            подобно на сън,

            където

            дори оголели,

            но все неподкупни от власт, суета,

            изречени думите пак си остават

            с най-чиста и вярна душа,

            където

            я носят своята сила

            с респект, че не е разделила

            пред него на две битието –

            прекрасно отпред,

            а друго отзад, зад лицето,

            където

            не имидж екранен да властва,

            а лека-полека човек да израства

            с достойни дела и без пудра,

            макар че животът в ребрата го удря,

            където...

            щом някой се моли на Бога,

            то значи говори с тревога,

            но не от страха е за показ доведен,

            тъй както се случва

            през нашия преход последен,

            а щото си търси душата..

            Той винаги стои зад прозорец затворен

            и когато го отвори,

            туй знак е вече,

            че готов е да се бори.

            Затуй се вглеждам често по стъклата.


Тагове:   отшелник,


Гласувай:
7


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. katan - Хубаво, интелигентно и точно.
28.02.2019 15:23
Само заглавието не ми хареса:).
"Преходът", или както аз му казвам "разкрачен стоеж" е едно безвремение, което погуби всичките ни морални ценности и няколко поколения.
Хареса ми, т.н. "отшелник", че е готов да се бори, щом отвори прозореца ...
Има всичко в стихотворението ти, затова ми хареса.
Поздрави!
цитирай
2. blogvayvof - Отшелниците са болшинство
01.03.2019 07:50
katan написа:
Само заглавието не ми хареса:).
"Преходът", или както аз му казвам "разкрачен стоеж" е едно безвремение, което погуби всичките ни морални ценности и няколко поколения.
Хареса ми, т.н. "отшелник", че е готов да се бори, щом отвори прозореца ...
Има всичко в стихотворението ти, затова ми хареса.
Поздрави!


Благодаря... Преходът погледнат отстрании, от дистанция, е едно неизбежно
зло, а ние вътре в него - едно ,,експериментално поколение''. И не за всички:

Едни ги смазаха,
други пък намазаха,
иии...зависи
от кои си.

Вай Воф

А отшелниците са много - пасивните, ,, философите''.
Така трябва да се разбира заглавието.
До нови срещи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blogvayvof
Категория: Поезия
Прочетен: 175822
Постинги: 100
Коментари: 171
Гласове: 2260